Giełdowy deweloper we wrześniu sprzedał dewelopersko 105 lokali mieszkalnych i użytkowych, o 119% więcej niż rok wcześniej. Od początku roku Grupa Marvipol sprzedała 572 lokale, o ponad jedną trzecią więcej niż w analogicznym okresie 2016 r. Motorem napędowym sprzedaży pozostaje flagowa inwestycja Marvipol – Central Park Ursynów, od lat będąca jednym z najlepiej sprzedających się projektów na stołecznym rynku mieszkaniowym.
– Jesteśmy zadowoleni z osiągniętych w minionym miesiącu wyników biznesu mieszkaniowego, tak wolumenu sprzedaży jak i jej rentowności. Od początku roku nasza oferta mieszkaniowa cieszy się rosnącym zainteresowaniem ze strony klientów, co znajduje odzwierciedlenie w naszych wynikach. Plan rozwoju segmentu deweloperskiego Grupy zakładał zamknięcie 2017 r. z co najmniej kilkunastoprocentowym wzrostem sprzedaży lokali, do ponad 700 sztuk. Już dziś można założyć, że tegoroczny cel sprzedażowy zostanie przekroczony – komentuje Mariusz Książek, prezes Marvipol S.A.
Mariusz Poławski, dyrektor zarządzający segmentu deweloperskiego Grupy Marvipol zwraca uwagę, że tegoroczny wzrost sprzedaży został osiągnięty dzięki jeszcze skuteczniejszej sprzedaży mieszkań w komercjalizowanym od 2013 r. wieloetapowym projekcie Central Park Ursynów, w ramach którego w sąsiedztwie biurowego zagłębia na Mokotowie, powstaje ponad 2,5 tys. mieszkań. Tylko we wrześniu w projekcie sprzedano ponad 80 mieszkań i lokali usługowych. – Na sukces sprzedażowy projektu, od lat utrzymującym czołową pozycję w rankingu najlepiej sprzedających się inwestycji mieszkaniowych w Warszawie, składają się zarówno atrakcyjna lokalizacja, wysoka jakość architektury i solidność wykonania jak i m.in. bogate, przemyślanie zaprojektowane części wspólne, wyróżniające nas na tle konkurencji. Umiejętnie dywersyfikując ofertę w ramach inwestycji, różnicując metraże mieszkań, wprowadzając w ramach osiedla budynki adresowane do bardziej wymagających, zamożniejszych klientów i prowadząc aktywną politykę cenową dla poszczególnych etapów osiedla nie tylko unikamy efektu kanibalizacji między etapami, ale również sukcesywnie zwiększamy zainteresowanie osiedlem, docierając do szerszego grona klientów – analizuje Mariusz Poławski.
Dyrektor zarządzający segmentu deweloperskiego Grupy informuje, że jeszcze w 2017 r. do sprzedaży trafią mieszkania z trzech nowych inwestycji Marvipol z segmentu premium: kompleksu wież mieszkaniowych przy ul. Grzybowskiej, apartamentowca Cascade Residence na Mokotowie oraz projektu Topiel na Powiślu, najbardziej luksusowej inwestycji Marvipol w historii Spółki. – Każdy z tych projektów ma bardzo duży potencjał sprzedażowy, już dziś, przed rozpoczęciem ich komercjalizacji, mamy długie listy chętnych do zakupu lokali z tych obiektach. Nie zamierzamy forsować tempa ich komercjalizacji, zależy nam na dotarciu z ofertą do klientów doceniających i właściwie wyceniających wartość mieszkań, które w najbliższym czasie zaoferujemy klientom – informuje Mariusz Poławski.
Obserwuj nas na naszych mediach społecznościowych
Siedziba Firmy
Szukasz Pracy
Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie zgody, tj. art. 6 ust 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO), w celach: przekazywania informacji handlowych przez Spółkę dotyczących ofert Spółek z Grupy Marvipol Development (w formie elektronicznej lub telefonicznej) bądź w celu przekazania informacji o ofercie handlowej doradców kredytowych współpracujących ze Spółką oraz podmiotów współpracujących ze Spółką oferujących wykończenie nieruchomości (w formie elektronicznej lub telefonicznej). Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Spółki, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Spółce na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Osoba, której dane dotyczą posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymania oferty w pożądanej formie. Dane osobowe nie będą wykorzystywane do automatycznego podejmowania decyzji, nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji międzynarodowych. Dane osobowe mogą podlegać profilowaniu, zgodnie z zasadami opisami w Polityce Prywatności na stroniehttps://marvipol.pl/. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu odwołania zgody.
FORMULARZ KONTAKTOWY