Marvipol z nawiązką podwoił sprzedaż mieszkań

    Marvipol z nawiązką podwoił sprzedaż mieszkań

    Giełdowy deweloper we wrześniu sprzedał dewelopersko 105 lokali mieszkalnych i użytkowych, o 119% więcej niż rok wcześniej. Od początku roku Grupa Marvipol sprzedała 572 lokale, o ponad jedną trzecią więcej niż w analogicznym okresie 2016 r. Motorem napędowym sprzedaży pozostaje flagowa inwestycja Marvipol – Central Park Ursynów, od lat będąca jednym z najlepiej sprzedających się projektów na stołecznym rynku mieszkaniowym.

    – Jesteśmy zadowoleni z osiągniętych w minionym miesiącu wyników biznesu mieszkaniowego, tak wolumenu sprzedaży jak i jej rentowności. Od początku roku nasza oferta mieszkaniowa cieszy się rosnącym zainteresowaniem ze strony klientów, co znajduje odzwierciedlenie w naszych wynikach. Plan rozwoju segmentu deweloperskiego Grupy zakładał zamknięcie 2017 r. z co najmniej kilkunastoprocentowym wzrostem sprzedaży lokali, do ponad 700 sztuk. Już dziś można założyć, że tegoroczny cel sprzedażowy zostanie przekroczony – komentuje Mariusz Książek, prezes Marvipol S.A.

    Mariusz Poławski, dyrektor zarządzający segmentu deweloperskiego Grupy Marvipol zwraca uwagę, że tegoroczny wzrost sprzedaży został osiągnięty dzięki jeszcze skuteczniejszej sprzedaży mieszkań w komercjalizowanym od 2013 r. wieloetapowym projekcie Central Park Ursynów, w ramach którego w sąsiedztwie biurowego zagłębia na Mokotowie, powstaje ponad 2,5 tys. mieszkań. Tylko we wrześniu w projekcie sprzedano ponad 80 mieszkań i lokali usługowych. – Na sukces sprzedażowy projektu, od lat utrzymującym czołową pozycję w rankingu najlepiej sprzedających się inwestycji mieszkaniowych w Warszawie, składają się zarówno atrakcyjna lokalizacja, wysoka jakość architektury i solidność wykonania jak i m.in. bogate, przemyślanie zaprojektowane części wspólne, wyróżniające nas na tle konkurencji. Umiejętnie dywersyfikując ofertę w ramach inwestycji, różnicując metraże mieszkań, wprowadzając w ramach osiedla budynki adresowane do bardziej wymagających, zamożniejszych klientów i prowadząc aktywną politykę cenową dla poszczególnych etapów osiedla nie tylko unikamy efektu kanibalizacji między etapami, ale również sukcesywnie zwiększamy zainteresowanie osiedlem, docierając do szerszego grona klientów – analizuje Mariusz Poławski.

    Dyrektor zarządzający segmentu deweloperskiego Grupy informuje, że jeszcze w 2017 r. do sprzedaży trafią mieszkania z trzech nowych inwestycji Marvipol z segmentu premium: kompleksu wież mieszkaniowych przy ul. Grzybowskiej, apartamentowca Cascade Residence na Mokotowie oraz projektu Topiel na Powiślu, najbardziej luksusowej inwestycji Marvipol w historii Spółki. – Każdy z tych projektów ma bardzo duży potencjał sprzedażowy, już dziś, przed rozpoczęciem ich komercjalizacji, mamy długie listy chętnych do zakupu lokali z tych obiektach. Nie zamierzamy forsować tempa ich komercjalizacji, zależy nam na dotarciu z ofertą do klientów doceniających i właściwie wyceniających wartość mieszkań, które w najbliższym czasie zaoferujemy klientom – informuje Mariusz Poławski.

    Obserwuj nas na naszych mediach społecznościowych

    Siedziba Firmy

    Marvipol Development S.A.
    Warszawa, ul. Prosta 32
    Recepcja czynna
    Pon-Pt: 9:00-17:00
    22 536 50 00

    Szukasz Pracy

    Sprawdź nasze oferty i aplikuj
    PRZEDSTAWIONE NA STRONIE WWW WIZUALIZACJE ORAZ MODELE BUDYNKÓW MAJĄ CHARAKTER POGLĄDOWY. WYGLĄD BUDYNKÓW ORAZ ZAGOSPODAROWANIE TERENU MOGĄ SIĘ NIEZNACZNIE ZMIENIĆ NA ETAPIE REALIZACJI.

    FORMULARZ KONTAKTOWY

    Zgoda*